söndag 15 april 2012

"insert rubrik here"

Antar att jag är Ego, med tanke alla vänner jag har som jag inte hör av mig till läre jag ju vara det iaf!
Tydligen är jag Höger med. Jag som alltid trott att jag var Vänster. Aldrig någon Hardcore men vafan Höger?
Jag är uppväxt Vänster iaf, tjänar som Vänster... Har sjal! Jag har sjal och är skäggig. Jag måste ju vara vänster. Jag dricker gratis kaffe varje gång Sossarna är ute i Hudik.

Fast jag kan inget om politik, jag tycker alla alternativ är dumma sitt eget lilla sätt liksom. För min del spelar det egentligen ingen roll vem som har makten för dem är ändå bara marionetter. Brickor i ett spel. Och jag är lika lurad och förd bakom ljuset i vilket fall. Men det är ju trevligt att tro att vi har ett val. Antar jag!

om 11 dagar är jag i Sthlm och om 12 i Gbg. Nice ^^

Just ja anmälde mig precis till Blodomloppet.

Inga kommentarer: